میشه خوند!

متن مرتبط با «دکتر عمل بینی» در سایت میشه خوند! نوشته شده است

دکتر عمل

  • نیلوبلاگ

    xa0 دكتر عمل!! سلام سال٦٣ بود، زمستون سرد. آمل زندگي مي كرديم و مرغداري داشتم. پسر بزرگم آرش xa0تازه كلاس اول رفته بود. سرما خورد و صداش گرفت و نازك شد. پيش دكتر كودكان برديم كلي دوا دادند و براي صداش ، توصيه كردند ببريم پيش متخصص گوش و حلق و بيني. اونروز عصري آرش را بردم پيش يكي از اين متخصصين كه با هم دوست بوديم. معاينه كرد و به آرش توصيه كرد كه مطلقا حرف نزن و حالا كه سواد داري بنويس. آرش تا گفت : باشه، دكتر گفت: گفتم كه حرف نزن!! در جواب نگاه پرسشگر و هاج و واجم گفت: خدا كنه تعدادي از ت...

    ادامه مطلب